Interceptory ZipWake
Extra komfort a výkon pro Vaši plavbu.
Pokud jste již někdy vlastnili motorovou loď, pravděpodobně jste se již setkali s trimovacími klapkami, které se používají k lepšímu a rychlejšímu přechodu do skluzu a k lepší stabilizaci plavidla tím, že přizvedávají záď a přitlačují příď. V posledních letech však výrobci jako je švédská společnost ZipWake, představili systém plně automatických interceptorů, které nejenom že pomáhají lépe ovládat sklon zádě a přídě, ale výrazně ovlivňují i boční náklon.
Co je interceptor?
Ve světě lodí je interceptor obvykle menší svislá deska, která je umístěna na spodní hraně zádi lodi. Tato deska pak vytváří dodatečný zdvihací tlak pod lodí a v případě mechanických interceptorů lze tuto desku podle potřeby vysunout nebo zasunout tak, aby se snížil nebo zvýšil zdvih zádě plavidla.
Na rozdíl od trimovacích klapek je hlavní výhodou interceptorů je úzký profil a jeho rychlost vysouvání a zatažení. Interceptory Zipwake se například přesunou z plně zataženého do plně vysunutého za 1,5 sekundy. To je čtyřikrát až pětkrát rychleji než u běžných trimovacích klapek, kterým tento pohyb obvykle zabere 6 až 8 sekund. V praxi to znamená, že například přechod do skluzu tak bude mnohem rychlejší a plynulejší, což výrazně ovlivňuje samotný výkon plavidla a jeho reakce na ostré zatáčky ve vysoké rychlosti, během kterých umí interceptory loď velmi dobře stabilizovat. Navíc díky extrémně rychlé odezvě pohybu interceptoru a zabudovanému gyroskopickému senzoru systém ZipWake dokáže automaticky vyrovnat i různé vnější vlivy jako jsou vlny či silné poryvy větru, čímž plavidlo nejenom stabilizuje, ale i napomáhá výrazné úspoře paliva.
Interceptory ZipWake
Společnost ZipWake v současnosti nabízí 24 standardizovaných modelů interceptorů pro lodě s různými typy trupu. Patří mezi ně rovné, ve tvaru V a ve tvaru tunelu pro montáž na trupy s propelerovými tunely či mezi více přívěsných motorů. Interceptory se nabízejí v několika variantách, ovšem primárně se rozlišují na řadu S (pro lodě do 15 m) a řadu E (pro lodě do 30 m). Samozřejmostí je i plné ovládání přes jakýkoliv plotter či multifunkční displej, ačkoliv i samotné manuální ovládání skrze ovládací panel je velmi intuitivní a snadné. Nutno však dodat, že systémy ZipWake jsou plně automatické a při běžné plavbě tak není nutné do jejich nastavení zasahovat.
Značky
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva. Tento model s integračním modulem umožní bezproblémové připojení systému Zipwake k multifunkčním displejům (MFD) a chytrým zařízením. Integrační modul Vám poskytuje intuitivní a snadné ovládání a udržuje vaši palubní desku čistou.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva. Tento model s integračním modulem umožní bezproblémové připojení systému Zipwake k multifunkčním displejům (MFD) a chytrým zařízením. Integrační modul Vám poskytuje intuitivní a snadné ovládání a udržuje vaši palubní desku čistou.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Je-li prostor mezi více přívěsnými motory těsný, nabízí interceptor interaktivní alternativu pro další řízení výšky a náklonu, které není možné u přímého interceptoru, aniž by došlo ke snížení výkonu vrtule. Díky svému speciálnímu tvaru lopatky generují interceptory užší stopu, čímž zmírňují narušení přívodu vrtule a dokonce umožňují instalaci mezi přívěsy namontované na jejich minimálním přesazení.