ZipWake
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva. Tento model s integračním modulem umožní bezproblémové připojení systému Zipwake k multifunkčním displejům (MFD) a chytrým zařízením. Integrační modul Vám poskytuje intuitivní a snadné ovládání a udržuje vaši palubní desku čistou.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva. Tento model s integračním modulem umožní bezproblémové připojení systému Zipwake k multifunkčním displejům (MFD) a chytrým zařízením. Integrační modul Vám poskytuje intuitivní a snadné ovládání a udržuje vaši palubní desku čistou.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.
Interceptory ve tvaru tunelu poskytují dokonalé řešení vztlakové síly pro trupy s tunely na propeler. Na rozdíl od přímých interceptorů umožňuje konstantní poloměr zakřivení tunelového interceptoru montáž nad vrtulovým tunelem k úplnému nebo částečnému využití jinak nevyužité části paprsku pro generování vztlaku.
Tři modely tunelových interceptorů s různými poloměry, R500, R600 a R800, zajišťují, že většinu tunelů pro vrtule lze zakrýt se zanedbatelnou odchylkou mezi zakřivením trupu a interceptoru. Tunelové interceptory mohou být zahrnuty do nových instalací nebo dodatečně namontovány na již nainstalované systémy.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Zipwake Series S, první levný systém dynamického řízení trimů na světě, obsahuje nejmodernější rodinu odolných, rychle působících interceptorů. Systém je plně automatický. Výrazně snižuje zvyšuje výkon lodi, pohodlí a bezpečnost při akceleraci, zatáčení nebo jízdě po moři přičemž současně výrazně snižuje spotřebu paliva.
Chine interceptory poskytují jedinečný prostředek k maximalizaci řízení výšky a náklonu pohybu využitím nejvzdálenějších vnějších povrchů dna trupu pro generování vztlaku.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Jsme hrdí na to, že vám můžeme představit naše „první na světě“ - masově vyráběné interceptory ve tvaru písmene V. Díky nim je úspěšná řada S ještě všestrannější a vysoce konkurenceschopná. Interceptory ve tvaru písmene V pro montáž na středovou linii jsou ideální pro vyplnění mezery mezi dvěma přívěsnými motory.
Čtyři modely ve tvaru písmene V účinně pokrývají úhly mezi 11 až 24 stupni.
Je-li prostor mezi více přívěsnými motory těsný, nabízí interceptor interaktivní alternativu pro další řízení výšky a náklonu, které není možné u přímého interceptoru, aniž by došlo ke snížení výkonu vrtule. Díky svému speciálnímu tvaru lopatky generují interceptory užší stopu, čímž zmírňují narušení přívodu vrtule a dokonce umožňují instalaci mezi přívěsy namontované na jejich minimálním přesazení.
Stránka 1 z 1 - 18 položek celkem